sobota, 2 września 2017

REZENCJA: Babydream - puder dla dzieci z Rossmanna (jako puder do twarzy)

Puder/Zasypka dla dzieci firmy Babydream z Rossmanna ma całkiem fajny skład i właśnie tym zachęciła mnie do używania jej jako puder utrwalający podkład.

Ku mojemu zdziwieniu, sprawdziła się. Minęło pół roku, a ja zdążyłam już zapomnieć o innych drogeryjnych pudrach! Lekko matuje, i wręcz dzięki fajnemu składowi nawilża! Myślę, że cery normalne/suche będą zachwycone. Po jego użyciu skóra jest gładka i mięciutka.

Puder mnie nie zapchał, lecz przy chęciach dłuższego stosowania miałabym się na baczności. Nie podkreśla też włosków na twarzy, a to coś na co ja zwracam szczególną uwagę.

Ogromnym plusem tego pudru jest cena. Za 100 g płacimy około 10 zł, co jest naprawdę niską ceną, więc choćby z tego powodu warto spróbować :)





Jak ja go używam? Puder przesypuje w mniejszych ilościach, do pustegp opakowania po pudrze ryżowym z Paese.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie sądziłam, że można taki puder również używać do twarzy. Jak dla mnie i tak zdecydowanie najlepszej jakości kosmetyki są z https://eveline.pl/ i ja jestem zdania, że fajnie jest ich mieć ponad stan. W końcu nigdy nie wiemy kiedy mogą nam się one przydać.

    OdpowiedzUsuń